Thursday 29 September 2011

pabila hati rebah di tangan rindu . .

::30/sept/2011::

6:56am . .


              pagi ini aku rase sunyi sgt sbb suasane sunyi sgt . . aku ddk sorang2 dalam bilik . . bile aku rase bosan,aku kluar rumah untk mncari ktnangan . . ble aku tgk brung2 yang terbang sane sni,aku teringat kat seseorang yg prnah aku sayang dlu . . tringat waktu kami brsame di sekolah,jln blik rumah same2, . tapii skrang smua nyee dah tak de . . yg ade cme knngn aku dgn dye jea . . masing2 dah bwk haluan masing2 . . dye di terengganu . . aku di seremban . . tapi 2 smua kisah lame . . dye pon dah ade yg empunyee . . dah ade hidup yang lebih bahagia . . aku sedar aku bukanlah lelaki yang layak untuk dia . . dalam aku terfikiir kan dia tiba-tiba hujan . . kilat menyambar sana-sini . . burung-burung pun terbang mencari tempat perlindungan . .ade lah satu burung nih duduk kat atas bahu aku.. sweeet kan . . comel sangat . .mule2 aku rase terkejut . . tapi lame2 jd bez . . bile aku cube nak sntuh burung 2,dy dah trbang pergi . . dari situ aku dapat tahu ape yang aku lalui slame nih seperti burung 2 jgk . . bila cinta aku cuba mnyentuh dye spnuhnye,dye lari tnggl kan aku . . mmg padan la dgn muke aku kan . . cerita lame dah hbiz n aku tak nak crite lagi sbb aku xnk ingat kat dye . . nak wat pe ingat kat orang yang tak ingat kat kite kan .. .


            sekarang,aku sudah pun mempunyai kekasih baru . . kekasih yang selalu ade bersama aku,selalu gembirakan aku &yang selalu teman kan aku . . aku cukup sayang kat dia . . walaupun aku bukan belajar di tmpat yang same ,tapi tiap2 mnggu kami akan jmpe . . dia seorang yang baik,penyayang,caring, & satu kpale ngn aku . . so,no need to cover macho sgt lah kan . . bagus kan macam tu  ...  aku rindu sangat kat dia sebab dah due hari dye tinggal kan aku sbb ade hal dngn famly dye . . tp kawan dye ade kate yang dia pegi berjuang untk diri sndri . . tak tahu lah aku . . tp sumpah !!!! aku rindu gile kat dia . . sdey gile aku rase kene tnggl dua hari . . pale otak jadi kusut tak tahu nak buat ape . . macam nak makan kasut jea . .errr . . !!! tak taw bile masalh dye nak selesai . . tp kadang aku terfikir,layak ke aku untuk dia??? sedang kan dia ade yang  jauh lbih baik drpd aku?? layak ke aku??? ape lah ade kat aku nih . . hanya kasih sayng jea yg mmpu aku bagi . . hmmmm  . . .  ::to be continue::



             

No comments:

Post a Comment